головного бухгалтера офісу соціальних послуг
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державній службі або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років
заступника начальника офісу, начальника відділу соціального обслуговування (надання соціальних послуг) офісу соціальних послуг
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування (соціальна робота), за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державній службі або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років
начальника відділу у справах дітей офісу соціальних послуг
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
начальника відділу соціального захисту офісу соціальних послуг
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування, державної служби не менше 3 років.
головного бухгалтера управління фінансів
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державній службі або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років
начальника бюджетного відділу управління фінансів
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
головного спеціаліста відділу доходів і фінансів галузей виробничої сфери управління фінансів
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, державній службі або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років
завідувача сектору з питань цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами
Основні вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування, державній службі або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
– заяву про допуск до конкурсу, в якій зазначається, що заявник ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
– заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4х6 см;
– копії документу(ів) про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому порядку;
– копія паспорта громадянина України;
– документ, що підтверджує наявний стаж роботи (витяг з трудової книжки)
– підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у вигляді посилання на відповідну декларацію, розміщену в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
– копію військового квитка(для військовозобов’язаних);
– письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;
– медичні довідки про стан здоров’я за формами №122-2/о, №140/о , затвердженими Міністерством охорони здоров’я України;
Заява та інші документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (в кабінеті №6 міської ради).
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, а також перелік питань на іспит можна отримати за адресою вул.Мазепи,29 м.Надвірна Надвірнянська міська рада(каб. №6), тел.2-64-88
Міський голова Андрійович З.М.