Опитування

Який би Ви підтримали напрямок проекту впровадження ІТ та мобільних технологій для покращення життєдіяльності міської інфраструктури населення, в рамках концепції «Розумні міста"

Дивитись результати

Завантаження ... Завантаження ...

Архіви новин

Електронні петиції

Електронні петиції

Урядові сайти

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України

Надвірнянські ресурси

Надвірнянська районна рада Надвірнянська районна державна адміністрація Відділ освіти Надвірнянської РДА

Гарячі телефони

КП «Надвірнянський житловик»

черговий - 26275

КП "Надвірнаводоканал"

диспетчер (робочі дні 8.00-17.00) - 29067

оператор водозабору (цілодобово) - 28474, 0673448010

черговий (вихідні та святкові дні) - 79806

Безпечне місто

Оголошення

Актуальне відео

Надвірна – шлях до Карпат

Стерилізаційний пункт у дії

Капремонт системи водовідведення на Ломоносова, 5

Міський голова про зустріч з керівництвом ПАТ “Укрнафта”

Вирішення питання поводження з побутовими відходами

Переможці Бюджету участі 2018

Безпека в місті

Відеозвіт міського голови Зіновія Андрійовича та Надвірнянської міської ради за 2017 рік

 

 

 

Відеоархів

Децентралізація влади

13.06.2018

Громадські слухання для обговорення проекту Положення про розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна

Надвірнянська міська рада запрошує на громадські слухання для обговорення проекту Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна

Громадські слухання щодо обговорення даного питання відбудуться в залі засідань міської ради о 15.00 год. 16.07.2018р.  Письмові зауваження і пропозиції до даного питання можуть бути надані до Надвірнянської міської ради за адресою: м.Надвірна, вул.Мазепи, 29 до 13.07.2018р.

 

Переглянути проект Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна

Додаток 4 до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна

 

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта  «Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у міста Надвірна»

  1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.07.2014 року № 115 «Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна».
  2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: відділ містобудування та архітектури Надвірнянської міської ради.
  3. Цілі прийняття регуляторного акта:

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29 грудня 2003 року № 2067 виконавчим комітетом  Надвірнянської міської ради було прийнято рішення від 24.07.2014 року № 115 «Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна»:

  • для регулювання відносин між органами місцевого самоврядування і суб’єктами господарювання;
  • Для збільшення доходів міського бюджету.
  1. Строк виконання заходів з відстеження: з 03.04.2018 р. по 31.05.2018 р.
  2. Тип відстеження: періодичне відстеження.
  3. Методи одержання результатів відстеження: статистичний.
  4. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.07.2014 року № 115 «Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна» шляхом обліку кількості наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, укладених договорів на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу а також проведення аналізу розмірів коштів, отриманих від надходжень за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

  1. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Найменування показників

2016

2017

1

Надано дозволів на розміщення зовнішньої реклами

2

2

Укладено договорів на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу

3

Отримано коштів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів

69367,5

77903,12

 

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Запровадження даного регуляторного акту не надало очікуваних результатів:

  • з часу прийняття рішення виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.07.2014 року № 115 «Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна» відбулись зміни у  нормативній базі;
  • немає розподілу повноважень для робочого та уповноваженого органу;
  • кількість самовільно встановленої зовнішньої реклами зросла;
  • не проведено демонтаж виявлених самовільно встановлених рекламних конструкцій;
  • не виріс середній розмір щомісячних надходжень до міського бюджету;
  • частина встановлених рекламних конструкцій не відповідають державним будівельним нормам;
  • в положенні не прописані чіткі вимоги до рекламних конструкцій –  система їх розташування, зовнішні розміри в залежності від місць розташування  та їх розташування в міському середовищі .

Отже, прийняття даного рішення не забезпечило досягнення визначених цілей.

 

  Начальник відділу містобудування та архітектури                             С.Я.Кантор

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

до проекту рішення Надвірнянської міської ради 

«Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна»

 

(відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308).

 

Назва регуляторного акту: Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна

Розробник документа: відділ містобудування та архітектури Надвірнянської  міської ради.

 

 

п/п

Розділ

Опис

1.

Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

 

 

 

 

 

 

 

 

Внаслідок набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності», якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» виникла потреба щодо приведення Положення про Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна, затвердженого рішенням виконавчого комітету Надвірнянської міської ради від 24.07.2014 № 115 у відповідність до вимог Законів України  «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про благоустрій населених пунктів» та внесених цією постановою змін.

 

2.

Цілі регулювання

 

1. Удосконалення процедури надання дозволу розміщення зовнішньої реклами та порядку здійснення  демонтажу рекламних конструкцій.

2. Регулювання розміщення зовнішньої реклами в умовах насичення міської території рекламними засобами: чіткі правила розміщення зовнішньої реклами та вивісок на фасадах будівель, уніфікація типології конструкцій зовнішньої реклами та форматне зонування. Спонукання розповсюджувачів рекламоносіїв до встановлення спеціальних конструкцій у відповідності до технічних та естетичних вимог.

4.   Встановлення розміру плати за тимчасове використання місця для розміщення зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м.Надвірна.

3.

Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

 

Альтернатива 1 Не приводити власні нормативні документи у відповідність до норм постанови Кабінету Міністрів України.

Ця альтернатива є неприйнятною для міської влади, оскільки проблема неврегулювання норм приведе до порушення законодавства.

Альтернатива 2  Прийняти запропоноване рішення.

Ця альтернатива є найбільш прийнятною, оскільки прийняття цього рішення надасть можливість досягнути цілей, передбачених розділом 2 цього Аналізу.

Перевага обраного виду правового регулювання ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень міської ради для виконання на території м. Надвірна, що передбачено ст.144 Конституції України та ст.73 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні». Вирішення проблеми зазначеної у пункті 1 цього аналізу можливе лише шляхом прийняття відповідного рішення.

 

4.

Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

У відповідності з п. 1 ст. 16 Закону України «Про рекламу» виконавчому органу Надвірнянської  міської ради надано право на встановлення порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Надвірна. Даним проектом буде удосконалено механізм надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та порядку розміщення зовнішньої реклами в місті, оскільки:

– впорядковується процес оформлення дозвільних документів – встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

– конкретизуються архітектурні, містобудівні та інші вимоги щодо розміщення та утримання рекламоносіїв на території міста;

–  визначає органи, які будуть вести контроль за розміщенням зовнішньої реклами та виконанням рішень виконавчого комітету щодо розміщення зовнішньої реклами на території м.Надвірна;

Прийняття запропонованого проекту рішення «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Надвірна» дасть можливість забезпечити вирішення саме зазначених у цьому аналізі проблем.

 

5.

Досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття зазначеного регуляторного акта врегулює правові відносини, що виникають між розповсюджувачами зовнішньої реклами та робочим органом, уповноваженою особою у процесі розміщення рекламних конструкцій та рекламних акцій.

Надасть робочому органу можливість щодо більш повного та досконалого виконання своїх обов’язків з регулювання розташування реклами за рахунок впровадження Схеми форматних зон, Класифікатора типових рекламних засобів та Графічного довідника щодо розміщення спеціальних рекламних конструкцій на фасаді будівлі.

На дію регуляторного акта можуть вплинути зміни в чинному законодавстві про рекламу, та про дозвільну систему у сфері господарської діяльності, які можуть привести застосування даного акта до недоцільності.

Для впровадження вимог даного регуляторного акта органам місцевого самоврядування не потрібно додаткових витрат з міського бюджету.

Контроль за дотриманням даного регуляторного акта здійснює особа, уповноважена рішенням виконавчого комітету, рішенням Надвірнянської міської ради, та інші органи відповідно до законодавства.

 

6.

Очікувані результати прийняття акта

Внаслідок прийняття нової редакції правил розміщення зовнішньої реклами в м.Надвірна буде впорядковано,   та спрощено процеси оформлення дозвільної документації на розміщення рекламних конструкцій та врегульовано відносини розповсюджувача зовнішньої реклами з органами місцевого самоврядування (чітко визначені та розподілені повноваження робочого та уповноваженого органів) під час виконання робіт з розташування рекламних засобів, їх використання та демонтажу, сформовано вимоги до розміщення рекламних конструкцій та художньо-естетичні вимоги до зовнішнього вигляду рекламних конструкцій.

 

7.

Запропонований строк дії акта

Строк дії зазначеного регуляторного акта встановлюється як необмежений. У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього будуть вноситься відповідні зміни.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися необхідні корективи.

 

8.

Показники результативності акта

Ефективність регуляторного впливу визначатиметься за такими показниками:

–          кількість заяв на розміщення зовнішньої реклами;

–          кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, кількість переоформлених дозволів, кількість скасованих дозволів;

–          кількість укладених договорів між суб’єктами господарювання та виконавчим комітетом міської ради на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності територіальної громади м.Надвірна;

–          кількість порушень Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста;

–          розмір надходжень плати за право розташування реклами на місцях, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Надвірна;

–          естетичні зміни в процесі реалізації вказаного Порядку розміщення зовнішньої реклами.

 

9.

Заходи, за допомогою яких  буде здійснюватися відстеження результативності акта

Для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, тому базове відстеження результативності буде здійснюватись після  набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після проведення базового відстеження.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

 

 

 

Начальник відділу містобудування та архітектури                                                       С.Я.Кантор                      

 

 

 

 

 

 

Вверх