Архіви новин

Електронні петиції

Електронні петиції

Опитування 1

Яка Ваша улюблена страва української кухні?

Дивитись результати

Завантаження ... Завантаження ...

Опитування 2

Яку з перелічених страв Ви б приготували для гостей?

Дивитись результати

Завантаження ... Завантаження ...

Опитування 3

Чи можна назвати суп "Флячки" стравою надвірнянців?

Дивитись результати

Завантаження ... Завантаження ...

Урядові сайти

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України

Надвірнянські ресурси

Надвірнянська районна рада Надвірнянська районна державна адміністрація Відділ освіти Надвірнянської РДА

Гарячі телефони

КП «Надвірнянський житловик»

черговий - 26275

КП "Надвірнаводоканал"

диспетчер (робочі дні 8.00-17.00) - 29067

оператор водозабору (цілодобово) - 28474, 0673448010

черговий (вихідні та святкові дні) - 79806

Оголошення

Актуальне відео

Триває реалізація обласного проекту по заміні штучного покриття спортивного майданчика для гри в міні-футбол

 

Визначено переможців в рамках Бюджету участі

Привітання міського голови з Днем міста

Турнір “Карпатська осінь”

Дитячий день міста

Надвірна з висоти пташиного польоту

Відеоархів

Децентралізація влади

Інформація для запитувачів

Відповідно до Розділу IV Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Долинській міській раді забезпечується право на доступ до інформації через подання інформаційних запитів.
.
Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації…” (ст. 1 ЗУ “Про доступ до публічної інформації”).
.
Увага! Слід розрізняти питання “запит на інформацію”, що регулюється нормами Закону України “Про доступ до публічної інформації” (предметом запиту є відображена та задокументована  інформація – наприкалад рішення міської ради, розпорядження, протоколи, тощо)  – та “звернення громадян” – відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (у даному випадку відповіді можуть надаватись у формі роз’яснень).
.
  1. Прийом та реєстрація запитів в міській раді здійснюється в приймальні міського голови, що розташована в адмінбудинку міської ради (м.Надвірна, вул.Гетьмана Мазепи, 29), тел. 2-30-24.
  2. За бажанням запитувачі можуть отримати в приймальні міського голови, або скачати за наступним посиланням зразок запиту.
  3. Відповіді на запити надаються окремими компетентними посадовими особи Надвірнянської міської ради, в сферу діяльності яких входить питання, порушене заявником в запиті (виконавець визначається візою міського голови). Виконавці відповідей на запити несуть інформацію за достовірність та своєчасність надання інформації.
  4. Відповідальною особою за обробку запитів та відправлення відповідей заявникам є спеціаліст І категорії загально-організаційного відділу міської ради Арич Наталія Онуфріївна.

.

Запит на інформацію, що подається до Надвірнянської міської ради повинен відповідати вимогам ст. 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, зокрема містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

 

Вверх