Архіви новин

Електронні петиції

Електронні петиції

Урядові сайти

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України

Надвірнянські ресурси

Надвірнянська районна рада Надвірнянська районна державна адміністрація Відділ освіти Надвірнянської РДА

Популярне на сайті

Опитування

Який би Ви підтримали напрямок проекту впровадження ІТ та мобільних технологій для покращення життєдіяльності міської інфраструктури населення, в рамках концепції «Розумні міста"

Дивитись результати

Завантаження ... Завантаження ...

Гарячі телефони

КП «Надвірнянський житловик»

черговий - 26275

КП "Надвірнаводоканал"

диспетчер (робочі дні 8.00-17.00) - 29067

оператор водозабору (цілодобово) - 28474, 0673448010

черговий (вихідні та святкові дні) - 79806

Актуальне відео

На 16 сесії Надвірнянської міської ради

В Надвірній відзначили День захисту дітей

Турнір з міні-футболу на кубок "Надії"

Надвірна з висоти пташиного польоту

Продовжується відновлення прибудинкових територій

Капітальний ремонт прибудинкової території будинку №7 по вул.Кн.Ольги

Відеоархів

Децентралізація влади

Інформація для запитувачів

Відповідно до Розділу IV Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Долинській міській раді забезпечується право на доступ до інформації через подання інформаційних запитів.
.
Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації…” (ст. 1 ЗУ “Про доступ до публічної інформації”).
.
Увага! Слід розрізняти питання “запит на інформацію”, що регулюється нормами Закону України “Про доступ до публічної інформації” (предметом запиту є відображена та задокументована  інформація – наприкалад рішення міської ради, розпорядження, протоколи, тощо)  – та “звернення громадян” – відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (у даному випадку відповіді можуть надаватись у формі роз’яснень).
.
  1. Прийом та реєстрація запитів в міській раді здійснюється в приймальні міського голови, що розташована в адмінбудинку міської ради (м.Надвірна, вул.Гетьмана Мазепи, 29), тел. 2-30-24.
  2. За бажанням запитувачі можуть отримати в приймальні міського голови, або скачати за наступним посиланням зразок запиту.
  3. Відповіді на запити надаються окремими компетентними посадовими особи Надвірнянської міської ради, в сферу діяльності яких входить питання, порушене заявником в запиті (виконавець визначається візою міського голови). Виконавці відповідей на запити несуть інформацію за достовірність та своєчасність надання інформації.
  4. Відповідальною особою за обробку запитів та відправлення відповідей заявникам є спеціаліст І категорії загально-організаційного відділу міської ради Арич Наталія Онуфріївна.

.

Запит на інформацію, що подається до Надвірнянської міської ради повинен відповідати вимогам ст. 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, зокрема містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

 

Вверх